Loser till människa

Känslan av att vara en loser är en av de värsta.
De dagar då folk endast mästrar och beklagar dig käns allt så grått. Du känner dig så dum och värdelös.som en amatör.
Med en förolämpad min tar vi skydd hos vår herre. Han stryker oss över håret och ger oss tröst.
Vi får sova tätt intill och vila mot hans bröst. Det känns bättre.
 
men efter erfarenhet vet jag att loserkänslan oftast stannar i veckors-månads perioder. mer en en dag.
De perioderna håller jag min fader i handen hela tiden. För han följer alltid med, särskilt när vi inte vill vara själva eller behöver extra hjälp att klara av dagen.
 
Kalla mig gärna psykiskt instabil din dåre som inte fått uppleva denna kärlek!Men istället ber jag dig att söka din egen sanning med han eller ej, bara du inte klagar på andra!
 
För när inget funkar, och allt känns så litet och fult, inte minst dig själv, och du är en loser, så nynnar gud alltid denna melodi för mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0